Friday, September 9, 2011

Siste lørdagsstand

Fredagen startet med morgenaksjon og ble avsluttet som publikummer i NRKs partilederdebatt i Lillestrøm. Når jeg nå gjør meg klar til å gå til sengs, klokken halv ett på natta, etter litt mat og et halvt glass vin innabords, er det med vissheten om at det er en ny dag med valgkamp i morgen.

Da er det tid for valgkampens aller siste lørdagsstand på Årnes.

Det er både vemodig og deilig. Vemodig fordi det har vært utrolig fint å møte folk på stand, på togaksjoner, gjennom dør-til-dør aksjoner og i spontane samtaler. Men også deilig fordi jeg nå begynner å kjenne på kroppen at det har vært uker med tidlige morgener, travle dager og sene kvelder.

Men vi er ikke i havn ennå, og jeg har tenkt å holde ut til siste slutt. Nå er vi inne i sluttspurten, og hvert time teller, hver stemme teller!

Jeg håper du som leser dette vurderer å stemme på de liberale verdiene på valgdagen. Stem for framtida - stem for frihet, menneskeverd og mangfold!

Stem Venstre!

No comments: