Thursday, September 8, 2011

Innspurten er i gang

Det er bare fire dager igjen til valget, og selv om meningsmålingene gir grunn til optimisme, tar vi ingenting for gitt. Nå er det fullt kjør for å mobilisere velgere til å stemme liberalt for framtida!

  • Mandag var jeg på besøk i omsorgsboliger for å se hvordan forholdene er der.
  • Tirsdag var den store Venstre-dagen: På morgenkvisten ble jeg og to andre småbarnsmødre fra Venstre intervjuet av lokalavisa. På formiddagen skrev jeg leserinnlegget som står i innlegget nedenfor, før jeg forberedte et utspill til lokalavisa. Deretter organiserte jeg en valgaksjon vi skal ha framover, før jeg avsluttet dagen med nettmøte hos Babyverden og fantastiske tall fra skolevalgene.
  • Onsdag hadde jeg et nytt intervju med lokalavisa, før jeg gikk dør-til-dør-aksjon og avsluttet med å lage en annonse for Nes Venstre.
  • har jeg akkurat kommet inn fra en liten dør-til-dør aksjon i nabolaget. Samtidig har andre i laget vært på stand på Auli for å fortelle hva Nes Venstre vil gjøre for søndre del av bygda.
  • Og i morgen starter dagen på morgenkvisten med en ny togaksjon, før jeg skal delta som publikumer i partilederdebatten som skal holdes i Lillestrøm.
Og sånn fortsetter det fram mot valget på mandag!
Det er hektisk, det er moro, og det kan bli veldig, veldig spennende!

2 comments:

linesbibliotek said...

Lykke til med innspurten! Jeg krysser fingrene for et godt resultat for dere på mandag.

Sesselja said...

Så hyggelig! Tusen takk!