Tuesday, September 13, 2011

Godt valg i Nes

Nes fikk 6% ved kommunestyret, opp 0,4% fra forrige valg. Det gjør dette til vårt beste valg siden før krigen!

For meg holdt det likevel ikke hele veien inn i kommunestyret. Selv om jeg sto på andreplass og vi fikk to mandater, var vi tre kumulerte og personstemmer og slengere gjorde at tredjekandidaten gikk forbi meg. Det var slettes ikke uventet all den tiden jeg er innflytter og hun er oppvokst i bygda, men likevel bittelitt skuffende for meg personlig.

Men da blir det antakelig plass i et av utvalgene, og det er heller ikke til å kimse av!

2 comments:

Geir Isaxen said...

Kulturstyret ?

linesbibliotek said...

Gratulerer med godt valg! Da kommer du kanskje inn i 2015 istedet?

Den mest positive overraskelsen i Oslo kommune var at Venstre gikk forbi Frp, og at De Grønne fikk inn en representant. Måtte valget i 2013 bli like miljø-, dyre- og menneskevennlig:-)