Saturday, August 6, 2011

Farvel Storting - hei-hei hjemmekontor!

Da er engasjementet i Venstres stortingsgruppe over, og jeg har fått prøve meg som informasjonsrådgiver. Jeg skal ikke påstå at jeg vil savne det å stå opp klokken fem for å pendle inn til Stortinget for å rekke tidligvakta, men bortsett fra en tidlig start har jeg hatt det utmerket i selskap med flotte, liberale mennesker.

Det er sjelden å ha en jobb som slettes ikke føles som jobb, men denne gangen var det virkelig slik. Å tenke politikk, lese om politikk, skrive om politikk er slikt jeg gjør på fritiden fordi jeg synes det er morsomt. Nå har jeg fått gjøre det som jobb og attpå til fått betalt for det.

Men alt må komme til en ende, også det som er morsomt, og nå er jeg tilbake på hjemmekontoret. Og det er jammen ikke så verst det heller! Det er en luksus å kunne kombinere småbarnstiden med arbeid hjemmefra.

Nå har jeg en rekke artikler liggende på vent som må gjøres unna de neste dagene, før det braker løs med valgkamp fra lørdag av.

Spennende tider!

No comments: