Sunday, June 19, 2011

Tidenes kuleste sommerjobb

Det har jeg. Intet mindre enn det! Jeg har nemlig fått meg et navneskilt som sier:

Stortingets ansatt
Venstres Stortingsgruppe

Fra og med i morgen skal jeg jobbe med informasjonsarbeid for Venstre på Stortinget. Selve Stortinget tok riktignok ferie forrige uke, men med et kommune- og fylkestingsvalg like om hjørnet blir jeg nok ikke arbeidsledig.

Her kan du lese hva Venstres leder Trine Skei Grande sier om å ha meg rekende på arbeidsplassen sin i sommer.

Trine Skei Grande og undertegnede i Vandrehallen på Stortinget.


3 comments:

Ina Roll Spinnangr said...

Gratulerer!

Sesselja said...

Takk. Jeg gleder meg til å ta fatt på jobben!

Batcheeba said...

Gratulerer! Dette vet jeg betyr mye for deg. Selv om vi to er uenige ang. politisk arbeid, er jeg stolt av deg. You go, girl!