Thursday, April 7, 2011

Jeg er i avisa igjen

Venstre har lansert vårens lyttekampanje om kunnskap. Samtidig har vår nye rådmann varslet ønske om ny debatt om skolestruktur.

I den forbindelse har jeg vært i lokalavisa og ment litt om skole - og selvsagt lansert kunnskapskampanjen lokalt i samme slengen.

Jeg må bare innrømme det: jeg er ingen naturlig politiker. Selv om jeg ønsket denne oppmerksomheten (på Venstres vegne), selv om det var jeg selv som initierte denne artikkelen, selv om jeg hadde godt kontroll på det som ble sagt, så har jeg likevel vært kvalm av nervøsitet og lagt våken de siste nettene før artikkelen kom ut.

Hadde det ikke vært for at jeg har så stor tro på at de liberale verdier trengs i samfunnet vårt og Venstres viktige rolle i den sammenheng, ja, så vet jeg ikke om jeg hadde fortsatt å stå på valglisten. Nå bare håper jeg på at det blir litt lettere for hver gang jeg fronter en sak. Man kan jo håpe.

Artikkelen er ikke lagt ut på nett, men klikker du på bildet får du det i større versjon. Klikk på det igjen, og det forstørres slik at saken kan leses.

2 comments:

James said...

<3

Bai said...

Ja! Dette begynner å nærme seg dråpen som får meg til å ville stemme Venstre. Det begynner å bli mange dråpar nå.