Wednesday, February 23, 2011

– Første gang en politiker har vært her

Forrige uke begynte jeg på det jeg håper skal bli en omfattende besøksrunde rundt i kommunen. Det startet med at jeg inviterte meg selv til Familiens hus og Svarverud barnehage, og i morgen skal jeg besøke biblioteket.

De to første besøkene fant sted forrige uke, og jeg ble møtt med entusiasme og mye informasjon.

– Det er første gang jeg er blitt oppsøkt av en politiker, og dette har jeg gledet meg til, sa leder i Svarverud barnehage, Grethe Skårerhøgda, da jeg kom på besøk.

Slikt er moro å høre! Du kan lese mer om det her.

Jeg har fått lære mye om både tverrfaglig samarbeid og om barnehagedrift i kommunal regi. Nå ser jeg frem til å lære mer om biblioteket og litteraturformidlingen de driver med der.

Fikk besøk: Grethe Skårerhøgda, leder i Svarverud barnehage. Foto: Sesselja Bigseth

1 comment:

Anonymous said...

Bra initiativ. Det er slikt det blir brukanes politikere i lokalsamfunnet. Står på!

:-)