Thursday, February 17, 2011

2 x mammut

Det er den tida på året da bokfristelsene blir for store og jeg går rundt med en stadig knekk i knærne under børen av nye bøker.

Som vanlig har jeg latt meg friste av Haugen Boks e-post-utsendelse av mammutkatalogen, og i dag kom hentelappen som fortalte meg at jeg hadde tre bøker liggende på vent på posten. Denne gangen valgte jeg bort romaner til fordel for bøker jeg var mer nysgjerrige på med tanke på politikerambisjonene mine, og dette er bøkene som kom i posten:


På vei hjem klarte jeg heller ikke å dy meg fra å svinge innom bokhandelen, og dermed ble det fire nye barnebøker til bokhylla til vesla.

Jenta er riktignok ikke fylt fire måneder ennå, men man kan aldri begynne for tidlig, eller hva? Dessuten viser hun lovende tendenser som dette bildet viser (klikk på bildet for større versjon).


Det nye hyllefyllet til vesla består av:

Hva har du latt deg friste av?

No comments: