Saturday, January 22, 2011

En ny opplevelse

I dag har jeg prøvd meg på den andre siden av notatblokka. Jeg jobber til daglig som journalist, men i dag var det jeg som ble intervjuet.

Jeg har denne uka utarbeidet Nes Venstres innspill til forslag for energi- og klimaplan, og det var i den forbindelse at Raumnes ville ha en prat med meg. Ikke bare ble jeg intervjuet av lokalavisa jeg vikarierte i ifjor, men intervjuet ble att på til gjort i det som var kontoret mitt den gangen.

Nå er det bare å vente i nervøs spenning til tirsdag for å se om jeg klarte å si noe vettugt gjennom ammetåka.

2 comments:

Anonymous said...

Alle journalister har nok godt av å sitte på den andre siden innemellom. Så man kan kjenne litt på følelsen og ta med seg erfaringen i møte med mennesker.

Anne

Sesselja said...

Det har du nok helt rett i Anne. Jeg har vært intervjuet et par-tre ganger tidligere også, og det har nok gjort meg mer sympatisk til hvor underlig det kan føles å sitte på den andre siden av notatblokka.