Sunday, December 12, 2010

Vinn ønskelisten din hos Guttelus

Det florerer av julekalendere på nettet, og en av dem finner du hos Guttelus. Guttelus er både en blogg og en nettbutikk. Som navnet sier retter de seg mot gutter, men mye av det de fører passer også godt til jenter (som f.eks. den herlige kaninen fra Guttelus jeg vant hos Tøybleiemamma!).

Nå gir Guttelusbloggen deg mulighet til å vinne ønskelisten din hos Guttelus-butikken! Alt du behøver å gjøre for å være med i trekningen, er å finne favorittproduktene dine og skrive ønskelisten din i kommentarfeltet på bloggen deres.

Og siden jeg har hatt slik vinnerflaks hos Tøybleiemamma, har jeg selvsagt kastet meg på denne kalendersjansen også!

2 comments:

Marianne said...

Hei:)
Så koselig at du ble glad for kaninen, den blir sendt imorgen!

Mente selvfølgelig at vinneren blir trukket 15.desember, ja.
Takk for at du sa ifra:)

Ha en fortsatt fin søndag

Hilsen Marianne

Sesselja said...

Vanskelig ikke å like noe så søtt! Gleder meg til å plassere kaninen på rommet til vesla. :)