Saturday, October 23, 2010

Jeg har blitt mamma

Tirsdag 19. oktober kom vår vakre datter Matilda til verden:

Takk til jordmor Rona på Familiens hus på Årnes, takk til jordmor Johanne, jordmor Marie og resten av teamet på fødeavdelingen på Ahus, og takk til teamet på det nye og utmerkede barselshotellet på Ahus. Dere har alle bidratt til å gjøre livets store øyeblikk til en utelukkende positiv opplevelse.

Og nei, jeg bokblogget ikke fra barselsenga. Jeg hadde tilfeldigvis lagt inn noen omtaler dagen i forveien og satt publiseringsdatoen et par dager frem i tid. Kanskje jeg ubevist visste hva som var i vente?

10 comments:

Hanne said...

Kjære Matilda, velkommen til verden!
:D

Monica said...

Så fint at det ble en positiv opplevelse! Gleder meg til å høre mer.

M:)

Solgunn said...

Gratulere så mye som mamma! Det er 22 år siden jeg ble mamma, da var jeg 18 år - det var og er, - en fantastisk opplevelse!

Tøybleiemamma? said...

Gratulerer så mye med ei lita jente! Gleder meg til å høre mer om henne fremover!

Katrine said...

Sesselja - gratulerer så masse med babyen.

Jeg så bloggen din via GBs blogg.

Håper du nyter tida som nybakt mamma.

Stor klem, Katrine

Frøken Paris said...

Aaa gratulerer med flott tulle! Og for et flott navn! Gleder meg til fortsettelsen!

Sesselja said...

Takk alle sammen. :)

ziarah said...

Gratulerer! :)

Ingimar Örn Jónsson said...

Sesselja - gratulere. Hilsen til James og Matilda.

Ingó & Gréta

Jorid said...

Gratulerer så mye herfra også! Flott navn, forresten :-)