Saturday, September 18, 2010

Jeg er foreslått som kandidat

Jeg er foreslått som kandidat til Akershus Venstres fylkestingsliste. Det er ikke så veldig spesielt – mitt navn er bare ett av 42 forslag, og det er selvsagt mitt eget, kjære lokallag som har foreslått meg – men jeg synes det er litt stas likevel.

Jeg har vært aktiv i politikken i bare litt over et år, og allerede har jeg fått prøve meg som styremedlem i lokallaget, som medlem av personverngruppa til Akershus Venstre, og for tiden sitter jeg i programutvalget til fylkeslaget. Og nå er jeg altså foreslått som listefyll.

Det er mange gode og erfarne Venstre-navn på lista over foreslåtte kandidater, også fra Nes, så skulle jeg havne på den endelige lista til slutt, blir jeg nok å finne ganske langt nede. Og det er helt i orden. Jeg er Venstre-nerd nok til å synes at det er moro bare å ha blitt foreslått som kandidat.

No comments: